Siin on kõige levinumate probleemide ja lahenduste loend.

Sidumine õnnestus, kuid seade pole ühendatud: kui näete rakenduses, et seade on võrguühenduseta, sulgege rakendus ja taaskäivitage see. Seejärel taaskäivitage robot, kasutades seadme lülitit. Kui te pärast seda toimingut ikkagi seadet ei näe, eemaldage robot laadimisjaamast ja vajutage WIFI nuppu 3 sekundit.

WiFi-ühendus: kontrollige WiFi-parooli ja tippige hoolikalt. (2.4G võrk). Hoidke nutitelefoni seadme ja modemi lähedal kuni ühendamise lõpuni. Pöörduspunkti aktiveerimisel annab ExVac 660 / ExVac680s / ExVac 880 häälmeeldetuletus öeldes „WiFi connected”.

Interneti-ühendus: kontrollige, kas valisite oma WiFi seadetes 2,4 GHz võrgu robottolmuimeja ühendamisel.

Ühendus pilvega: kontrollige, kas automaatne ühenduse loomine teie koduse WiFi-ga on õige. Ühendus pilvega: aktiveerige nutitelefoni mobiilne andmeside. Pärast mitut katset: taaskäivitage WiFi-modem. Pärast mitut katset: ühendage pistik lahti, oodake 25 sekundit ja ühendage robot uuesti. Kui probleem püsib, tuleb seadmele algseadistus teha

    Arvuta saatmiskulud
    Rakenda sooduskood