Frequently Asked Questions
Mida peaksin tegema, kui laadimisjaam on kahjustatud?
Ärge kasutage seda kahjustatud laadimisjaama. Vältige ohte ning ärge puudutage laadimisjaama klemme. Ühendage laadimisjaam vooluvõrgust lahti ja asendage see uuesti. Robottolmuimejat on võimalik adapteri abil otse vooluvõrgust laadida.Miks minu äpis ei kuva kaarti?
Kustutage enda robot äpist ära ja seejärel kustutage ka äpp. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi. Ühendage uuesti äpiga ja vaadake kas robot töötab. Kui see ka ei aita, siis proovige paari päeva pärast uuesti.Miks ma ei leia oma WiFi võrku loendist?
Kui teie WiFi võrk ei ole saadaolevate võrkude loendis nähtav, siis liigutage seadet modemile/ruuterile lähemale. Kui võrk pole endiselt nähtav, ei pruugi see teie seadmega ühilduda. Robottolmuimeja töötab 2,4 GHz sagedusega WiFi võrgus, mis on kõige levinum standard ning enamus WiFi ruutereid töötavad vaikimisi sellel sagedusel. Seade vajab WEP, WPA või WPA2 tüüpi turvatud ühendust ning ei toimi turvamata avatud võrkudes. Kui teie ruuteril on 2,4 GHz võrgu seadistus teistsugune või 2,4 GHz sagedusala on välja lülitatud, siis muutke ruuteri seadistust.Miks ma ei saa oma kontole sisse logida?
On mitmeid võimalikke põhjuseid:- Te ei sisestanud õiget e-posti aadressi / telefoninumbrit.
- Te ei sisestanud õiget parooli.
Miks ma ei saa oma robottolmuimejat rakenduse või WiFi võrguga ühendada?
Siin on kõige levinumate probleemide ja lahenduste loend. Sidumine õnnestus, kuid seade pole ühendatud: kui näete rakenduses, et seade on võrguühenduseta, sulgege rakendus ja taaskäivitage see. Seejärel taaskäivitage robot, kasutades seadme lülitit. Kui te pärast seda toimingut ikkagi seadet ei näe, eemaldage robot laadimisjaamast ja vajutage WIFI nuppu 3 sekundit. WiFi-ühendus: kontrollige WiFi-parooli ja tippige hoolikalt. (2.4G võrk). Hoidke nutitelefoni seadme ja modemi lähedal kuni ühendamise lõpuni. Pöörduspunkti aktiveerimisel annab ExVac 660 / ExVac680s / ExVac 880 häälmeeldetuletus öeldes „WiFi connected”. Interneti-ühendus: kontrollige, kas valisite oma WiFi seadetes 2,4 GHz võrgu robottolmuimeja ühendamisel. Ühendus pilvega: kontrollige, kas automaatne ühenduse loomine teie koduse WiFi-ga on õige. Ühendus pilvega: aktiveerige nutitelefoni mobiilne andmeside. Pärast mitut katset: taaskäivitage WiFi-modem. Pärast mitut katset: ühendage pistik lahti, oodake 25 sekundit ja ühendage robot uuesti. Kui probleem püsib, tuleb seadmele algseadistus tehaMiks ma pean oma asukohta rakendusele jagama?
Selleks, et teie nutitelefon tuvastaks Teie läheduses oleva WiFi, vajab rakendus asukohaluba, nagu Google nõuab. Kui te seda luba ei luba, ei leia teie nutitelefon teie robottolmuimejat ülesse ja ei saa sidumist jätkata. Seda teavet ei kasutata ega salvestata.Miks minu Mamibot robottolmuimeja ei leia laadimisbaasi?
Kontrollige järgmisi elemente:- Vastavalt laadimisjaama küljele ja esiküljele järgitakse vaba ruumi kasutusjuhendis toodud juhiseid. Kui ei, siis liigutage laadimisjaama või selle ees olevaid esemeid eemale.
- Kontrollige ega laadimisjaamal pole toitejuhe ära tulnud.
- Veenduge, et laadimisjaam ei oleks keelatud tsoonis.
- Laadimisjaam ei tohi olla vaibal/pikkade narmastega vaibal.
- Pühkige laadimisjaamal olevad laadimiskontaktid.
- Asetage laadimisjaam kõvale ja tasasele pinnale vastu seina. Veenduge, et Mamibotil oleks vähemalt 1,2 m vaba ruumi.
- Veenduge, et laadimisjaama indikaator oleks roheline.
- Kontrollige, kas magnetribad on laadimisjaama lähedal, sest kui selle lähedusse on paigaldatud magnetribad, siis blokeerib see laadimisjaama tööd.
Miks mu robottolmuimeja mustal vaibal ei sõida?
Mamibot robotid ei pruugi toimida teatud tumedatel ja musta värvi pindadel. Robottolmuimeja kukkumisandurid, mis tuvastavad trepiastet või serva kust robot saaks alla sõita, võivad tuvastada tumedaid värve kui kukkumisohtu. Sellest tulenevalt ei pruugi robottolmuimeja liikuda viimaste peale puhastama. Kui juhtub selline olukord, siis Mamibot üritab tumedaid pindu tagurdades vältida.Miks pole minu nutitelefon enam robotiga ühendatud?
Veenduge, et
- Teil on interneti ühendus
- Robottolmuimeja on sisse lülitatud
Kustutage enda robot äpist ära ja seejärel kustutage ka äpp. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi. Ühendage uuesti äpiga ja vaadake kas robot töötab.