Kustutage enda robot äpist ära ja seejärel kustutage ka äpp. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi. Ühendage uuesti äpiga ja vaadake kas robot töötab.
Miks pole minu nutitelefon enam robotiga ühendatud?
Veenduge, et
- Teil on interneti ühendus
- Robottolmuimeja on sisse lülitatud
Kustutage enda robot äpist ära ja seejärel kustutage ka äpp. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi. Ühendage uuesti äpiga ja vaadake kas robot töötab.
Ma ei saa rakenduses oma seadet juhtida.
Viga WiFi võrguga ühenduse loomisel
Pärast parooli sisestamist ilmneb WiFi-ga ühenduse loomisega seotud tõrge.- Kontrollige WiFi parooli ja sisestage see hoolikalt uuesti.
- Hoidke nutitelefoni ühenduse loomiseni seadme ja Interneti-modemi lähedal.
- Seade ei saa ühenduse luua üldkasutatavate võrkudega ega paroolita võrgud. Pärast mitut ebaõnnestunud katset:
- Taaskäivitage modem.
- Lülitage seade välja ja seejärel uuesti sisse.
Kuidas kontrollida, kas minu robottolmuimeja on Wifi-ga ühendatud?
Avage äpp ja vaadake, et kas robottolmuimeja näitab "Online" staatust.Miks ma ei saa oma kontole sisse logida?
On mitmeid võimalikke põhjuseid:- Te ei sisestanud õiget e-posti aadressi / telefoninumbrit.
- Te ei sisestanud õiget parooli.