Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe www.robotimaailm.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ROBOTMASTER OÜ (registrikood 16064700), asukohaga Harjumaa, Keila linn, Vasara tn 11-6, 76606.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele
- ESTO järelmaks
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le või ESTO AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Tarnepartner on Smartpost ja DPD ning paki saadame pakiautomaati või kulleriga.
Tasuta saadetaval pakil võtab Veebipood endale õiguse saata teise pakiautomaadi teenusega juhul, kui soovitud pakiautomaadi teenus ei toimi. Veebipood saadab kauba võimalikult lähedale pakiautomaati esialgsele sihtkohtale.
Kauba tellimine Smartpost pakiautomaati – alates 59 € ostust TASUTA!
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.smartpost.ee
Kauba tellimine DPD pakiautomaati – alates 59 € ostust TASUTA!
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.dpd.com
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on Veebipoel õigus tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast. Taganemise korral kuuluvad tagastamisele kõik müügilepingust tulenevad kingitused ning teised lisaväärtused.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile sales@robotimaailm.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kui ostjale kaup ei sobi ning soovib 14 päeva jooksul tagastada, siis müüja arvab maha 5 eur tagasimakstavast summast, mis sisaldab nii saatmis- kui ka tööjõukulu. Välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud ning veendunud asja seisukorras.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab tarbjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest tarbijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Kauba mittevastavuse või puuduse korral tasub saatja transpordikulu.
Nii seadmete kui ka eraldi müüdud akudele garantii on üks aasta.
Juriidiliste isikute puhul kehtib garantii üks aasta.
Veebipood ei vastuta, kui robottolmuimeja rakendusega on tõrked.
Veebipood ei vastuta aknapesurobotiga tehtud kriimude eest, mis võivad tekkida kiletatud akende peale.
Aknapesurobot ei sobi automaatrežiimis kasutamiseks akendel/klaasidel, mille raamid ei ole täisnurga all, on ümarad/kaarjad või madalamad kui 3 mm. Raamita klaaside ümber peab olema vähemalt 0,5-1 cm vaba pinda (näiteks kahe kõrvuti rõdupiirde klaasi vahe), et sensorid tunneksid ära klaasi ääre. Samuti ei pruugi seade liikuda üle kokku pandud klaaside vahelisest silikoonitud/tihendiga vuugist.
Veebipood ei vastuta robottolmuimeja poolt tekitatud kriimude eest.
Garantii probleemide korral tagastades müüjale kaupa, peab olema kaup hoolikalt pakitud, et transpordi käigus kahjustusi ei tekiks. Kui kaup ei saadeta korralikult pakituna, siis nende garantii me lõpetame.
Garantii kehtib ainult nendele seadmetele millel on loetav SN kood olemas, sest vastasel korral ei ole vōimalik ostja seadet tuvastada.
Tarbija peab viivitamatult pöörduma puuduse ilmnemisel veebipoe poole, saates kaebuse e-kirja aadressile sales@robotimaailm.ee.
Tarbija peab pärast pärast puuduse avastamist koheselt lõpetama asja kasutamise, et Veebipoel oleks võimalik defekti tekkepõhjuseid kontrollida.
Kaebuse esitamisel tuleb märkida:
- Ostja nimi ja kontaktandmed
- Kaebuse esitamise kuupäev
- Kauba ostmise kuupäev
- Kauba puudus
- Veebipoele esitatav nõue
Kirjalikus kaebuses tuleb viidata tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lsiada kaebusele asjakohane dokument või selle koopia.
6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud puuduse tekkepõhjuse tuvastab Veebipood, pärast seda (kuni 2 aasta möödumiseni kauba üleandmisest) tõendab puuduse tekkepõhjuse avalduse esitaja, kooskõlastades Veebipoega tõendamise vormi. Tõendamisega seotud mõistlikud kulud kannab pool, kelle kahjuks on tõendamise tulemus.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Üldjuhul vaatab Veebipood kauba üle 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest Veebipoe kätte. Kui Veebipood leiab, et defekti tekkepõhjus vajab täiendavat uurimist või tõendamist, teatab Veebipood sellest tarbijat. Veebipood teatab tarbijale kuidas jagatakse tõendamiskohustus.
Kauba parandamine võib olenevalt defekti keerukusest kesta kuni 4 nädalat.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile sales@robotimaailm.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.